Viimeisen kuukauden aikana päiväni ovat olleet hyvin hektisiä. Kuten aiemmin kirjoitinkin, töissä on ollut kiirettä. Olisikin vain töissä. Tuntuu ettei vapaa-aikakaan ole riittänyt hoitamaan kaikkia asioita, mutta nyt on aika siirtyä hektisyydestä harmoniaan, alkoipa nimittäin loma!

Niin, eihän mikään asia tapahdu sormia napsauttamalla, mutta nyt minulla on aikaa keskittyä vain itseeni. Kuunnella itseäni ja aloittaa päivä ilman hirveää huutamista: "Ei helvetti, mä oon kohta myöhässä". Sen sijaan ajattelin aloittaa nyt jokaisen aamuni meditoimalla, juomalla kupilla teetä ja katsoa sitten minne päiväni minua vievät. En ole buukannut kalenteriani täyteen ohjelmaa, itseasiassa, en ole merkinnyt kalenteriini yhtään mitään loman ajaksi. Se tuntuu hyvältä. En nimittäin pohjimmiltani kuulu tähän kalenteri kansaan, joka aikatauluttaa koko päivänsä menot ja viuhtoo hiki hatussa ympäri kyliä. Ikävä kyllä muutaman viimeviikon aikana näin on kuitenkin käynyt. Mutta ei nyt. Nyt voin mennä itselleni luontainsempaan "go with the flow"- tavalla. Spontaanisti, impulsiivisesti.

Noh, näin muuten tässä tähän vuorokauden aikaan pää lyö tyhjää, taidan painella pehkuihin ja ehkä joku toinen päivä minulla olisi jotain fiksumpaa sanottavaa.